התיעוד מבית מרן: עוד פרטים מהשיחה שהכתה גלים

המהדורה המרכזית No Comments on התיעוד מבית מרן: עוד פרטים מהשיחה שהכתה גלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חשיפה מאחורי הקלעים של הסרטון שפורסם הבוקר ממעונו של מרן הגר"ד לנדו: בני הבית מספרים כי החייל הגיע בבגדים מלוכלכים היישר משדה הקרב בעזה. הוא דפק על הדלת, הרבנית פתחה ואחרי שהראה לה סרטונים, היא נבהלה והעירה את הרב שנם באותה עת וקם במיוחד בשבילו.

הבוקר פורסם תיעוד נדיר של מרן הגר"ד לנדו שליט"א משיב לקצין ארז אשל כשהוא כואב על אובדן חיילים רבים ב7 באוקטובר ודרש מבחורי הישיבות לעזוב את הלימוד. "כואב לי מאוד המצב של השבויים, אי אפשר לדעת מה עושים להם. צריך עוד לימוד תורה, זה עוד הגנה על הדור"."אנחנו רוצים שהשם ישלח הצלה לכולם"

ראש הישיבה הגר"ד לנדו לאלוף במיל' אשל: זה מדאיג אותי יומם ולילה, מה אני יכול לעשות למענם. בתיעוד שנחשף היום נראה ראש הישיבה מגיב בכאב לדבריו של אשל, ואומר: אנחנו רוצים שהשם ישלח הצלה לכולם, ובעיקר באופן מיוחד ליהודים האלו המסכנים שהם שבויים בידם, מי יודע מה עושים להם? זה מדאיג אותי יותר מהכל, זה מדאיג אותי יומם ולילה, מה אני יכול לעשות למענם, אנשים מסכנים ביד אכזרים שאין כדוגמתם, זה מדאיג, מדאיג אותי מאוד מאוד, מדאיג אותי כל המצב, אנחנו נמצאים בסכנה גדולה, והמגן על הסכנה הוא לימוד התורה".

כזכור, וכפי שפורסם בימים האחרונים מגיעים עוד ועוד משפחות שיקיריהם נמצאים עדיין בשבי החמאס בעזה, אל הבית ברחוב הרב שר, אל מרן בבקשה שיתפלל ויברך את בני משפחתם. אמש עלה בן משפחתו של עידן שתיוי, מרן בירכו בחום "שיחזור בקרוב בריא ושלם בלי שום פגע".

אביו של החטוף הירש גולדברג שנחטף במסיבה ברעים, הגיע גם הוא סיפר כי במהלך החטיפה בנו נפצע בידו, ומאז החטיפה אין להם מושג מה איתו. לשאלתו מה לעשות אומר ראש הישיבה, "נגיד תהילים" וכך במשך דקות ארוכות התפלל מרן יחד עם האב, לאחר מכן אמר את תפילת "אחינו כל בית ישראל" ואיחל "השם יעזור שבקרוב ישוחררו, ויהיה הכל בסדר, השם יעזור נשאר רק להתפלל להשם, להתפלל הלאה והלאה, כולנו התפללנו כעת שהכל יהיה בסדר".

מרן הוסיף ובירך את ההורים "שיהיה לאמא ולהאבא רק נחת, וכל טוב, ורק דברים טובים

האזינו לחשיפה המליאה ב'מהדורה המרכזית' עם איתי גדסי>>>

 

 



0 תגובות